سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Power Video Converter 1.2.7

یکی از بهترین مبدل های تصویری در دنیا با قابلیت تبدیل انواع فایل های تصویری مورد نیاز شما و همچنین این برنامه قابلیت گرفتن بک آپ از انواع فایل های وی سی دی و ... را دارا می باشد...

حجم: 2.45 مگابایت                                      

دانلود             

 



کلمات کلیدی : دانلود نرم افزار

             آموزش هک و پیدا کردن پسورد ایدیهای دوستان خود

اول در RUN ویندوز Regedit رو بنویسید و وارد رجیستری ویندوز شوید. حالا بروید اینجا : HKEY_CURRENT_USERSoftwareYahooPager  بر روی مقدار Save Password  دو بار کلیک کنید حالا عدد ??? را وارد کنید و Ok کنید حالا به قسمت Login مسنجرتون نگاه کنید. آخرین آی دی که Login کرده رو با پسوردش میبینید و حالا هم میتوانید با اون آی دی لاگین کنید وهم میتوانید با استفاده از یکی از برنامه های Password Recovery ستاره ها روببینید .
نکته مهم : یاهو مسنجر شما حتما باید باز باشد ولی لازم نیست Connect باشید .
برای فهمیدن پسورد نیز می تونید از این برنامه استفاده کنید.
iOpus Password Recovery XP 4.02 
این هم شماره سریالش : REU5U1N9U6F4


 

 



کلمات کلیدی : دانلود نرم افزار

Super ScreenSaver builder v6.0.001

عالیترین برنامه برای ساخت اسکرین سیور که در عرض فقط چند دقیقه میتونید باهاش بهترین ایکسرین سیور ها و Slide show ها را بسازید و دارای بیش از 140 افکت میباشد و در اسکرین سیورتون از فایلهای فلش و کلی چیز دیگه هم میتونید استفاده کنید.

حجم : 3.02 مگابایت

سریال : ==xEj0Q/tLIm84b3olRgUNiA

دانلود



کلمات کلیدی : دانلود نرم افزار

یک ترفند زیبای ویندوز

امروزه اکثر کاربران، بر روی کامپیوتر خود دو ویندوز نصب می کنند، که عمدتا یکی ویندوز Xp و دیگری ویندوز 98 است. اگر شما هم جزو این دسته از کاربران باشید، حتما دیده اید که به هنگان آغاز کار سیستم، انتخابی مبنی بر اینکه وارد کدام ویندوز می شوید، پیش روی شماست و چنانچه شما در مدت 30 ثانیه، بر روی Enter کلیک نکنید، خود به خود وارد ویندوزی می شوید که به طور پیشفرض انتخاب شده است. در این ترفند قصد داریم تا روش تغییر این موارد را ذکر کنیم. در ابتدا وارد یکی از ویندوز ها شوید، ترجیحا ویندوز XP                  ( این آموزش بر اساس ویندوز XP تهیه شده است).
در ابتدا وارد Control Panel شده و بر روی System دوبار کلیک کنید تا System Properties باز شود. حال بر روی Advanced کلیک کنید. سپس در قسمت Startup and Recovery بر روی Settings کلیک کنید. در پنجره باز شده، در قسمت Default operating system به راحتی می توانید سیستم عامل پیشفرض را تغییر دهید. در قسمت Time to display list ... نیز می توانید با تغییر عدد 30 ، مدت زمان تاخیر سیستم جهت انتخاب یکی از دو سیستم عامل را، کم یا زیاد کنید. (دقت داشته باشید که این اعداد بر حسب ثانیه می باشند).
حالا بر روی تک تک پنجره های باز شده، Ok بزنید و سیستم را Restart کنید تا نتیجه را مشاهده کنید.

« تهیه شده توسط برادرم ابوالفضل رمضانی»



کلمات کلیدی : دانلود نرم افزار

Multi Yahoo!

برنامه ای عالی و فاقد هرگونه ویروس برای وصل شدن به یاهو مسنجر با چندین آیدی بطور همزمان
و استفاده از اون به این شکله که شما بطور کامل از یاهو مسنجر خارج میشید و بعد از اون این برنامه را اجرا میکنید و بعد یه پیغام میده و توش یه آدرس سایت و .... هست. اگر پیغام خطا داد یعنی هنوز از مسنجر خارج نشده اید و بعد که اون ادرس سایت و ... را داد برنامه رو میبندید و حالا هر چند بار که بخواهید میتونید برنامه یاهو مسنجر را باز کنید و تو هر کدوم هم هر آیدی که خواستید وارد کنید و با 1000 آیدی همزمان وصل بشید.

حجم: 3 کیلوبایت

دانلود



کلمات کلیدی : دانلود نرم افزار